søndag 14. august 2011

Søndag.

Laaaang morgen i dag.
Ikke oppe før 11.00
Så var det rolig før jeg motet meg opp.
Så, var det bare å gå ut i godværet å male rekkverket på verandaen første strøk.
Trengtes etter 5 - 6 år.
Nokså tørt ja.
Drakk maling som en alkoholiker drikker sterke saker.
Så var det å få på joggeskoene utpå ettermiddagen så jeg fikk meg en treningstur.
Veldig godt da det begynte å blåse litt.
Så hjem å lese aviser på nett.
Er jo underhodning nok i seg selv.
Forferdelig som de holder på med den utøya saken.
Tydlig at VG ikke gir seg før noen er hengt.
Må da være lov å bruke innsiden også.
Som noen sa.
Enkelte har en fin oppvekst, der hodet fungerer fint helt til de får jobb i en avis, eller kommer på stortinget.
Virker som det for mange ryker en sikring.
Hva skal man gjøre med slikt?
Glad jeg ikke sitter i en slik jobb.
Hadde hoppet utenfor en høy skrent i skam over de lidelsene som avisene påfører folk.
Nok klaging.
Skal legge bilde av den nymalte.
Inntil da.
Ha en super kveld og natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar