mandag 8. august 2011

Ny dag.

Som vanlig kommer morgenen alt for tidlig.
Tror ikke jeg blir noe a-menneske om jeg lever i 400 år til.
Til det er jeg for glad i sene kvelder, som glir over i natt.
Sur vind men ellers fint vær i dag også.
Satt og så tv i går kveld.
Sveipet snarest innom fotball.
Er jo i seg selv en god grunn til å skifte kanal til noe helt annet.
Men, undrer meg over en ting.
Det snakkes stadig om Norsk klubbfotball.
Lurer egentlig på hvor mange som har Norsk som morsmål blant spillerne i dag.
Har bestandig innbilt meg at "Norsk klubbfotball" skulle ha noe med lokale Norske spillere å ikke hvem som hadde penger nok til å kjøpe utleninger.
I andre yrker kalles dette Trafficking, og gir strenge straffer.
Jaja, verden er rar.
Får trøste meg med at det faktisk finnes kanaler som sender annet en fotball på en søndags ettermiddag, selv om det ikke er mange av dem.
Blir ny dag i dag, med trim og atter en blodprøve.
Ikke min favoritt, men må gjennomføres.
Håper alle som leser dette får en super dag.

1 kommentar:

  1. Ikke så glad i fotball jeg heller ;) Lykke til med blodprøva :)

    SvarSlett