søndag 14. oktober 2012

Senhøst og for en gangs skyld fint vær over flere dager.
Nå går vaskemaskinen for full maskin her for å utnytte god klestørk.
Ellers må jeg si at det ikke har hendt så fryktelig mye her siden sist jeg skrev.
Vært i Bodø på kurs og lært å stikke meg selv.
Nå er det slutt på legebesøk for måling av INR.
Er supert å gjøre det i min egen stur når det passer meg.
Ellers så har det blitt alt for lite ute i den flotte naturen vår.
Har hatt kjempekoselig besøk hjemme på Selvær, av to store og to små.
Underlig mens jeg hadde to små springende løse i huset.
Og merkelig stille når de forlot.
Gleder meg masse til jeg ser dem igjen.
På jobbfronten er det samme status.
Fortsatt på praksisplass hos brukthandelen Askeladden.
Trives veldig godt der, og gruer meg til det er over.
Hvis noen vet av ledige jobber i butikk. (ikke utpregede dameting da.)
Bare skrik ut til meg.
Vil så gjerne ha noe seriøst å drive på med, så jeg ikke sovner hen i sofaen igjen.

Ha en super dag.

2 kommentarer:

  1. Innom og ønsker deg en riktig god førjulstid.

    SvarSlett
  2. Hva skjer i ditt liv?

    Innom å ønsker deg en riktig god helg!!

    SvarSlett