mandag 12. september 2011

Reiseklar.

Så nærmer det seg.
I morgen bærer det avsted til Mo i Rana, i første omgang.
Så er det videre torsdag, eller fredag.
Dette avhenger av om min tante får vinterstengt huset.
Hun skal sitte på ned til Arendal.
I dag har vi stemt.
En ting oppi denne valgkampen, som jeg har snakket om før.
Partilederne står der og erklærer seiere, som om dette var stortingsvalg.
Jeg driter ærlig talt i partilederne.
De har veldig lite innvirkning på politikken i Lille Træna kommune.
Heldigvis for det.
Av 11 plasser i kommunestyret ble det 3 til ap, og 8 til felleslista av sv og krf.
Av de 8 ble det 5 fra Selvær.
Vi er utrolig flinke til å stryke og stemme frem våre egne.
Nå er det mulig at skolen her ute får leve.
Med ap ved roret, og ingen fra Selvær hadde det vært den sikre død for skolen her.
Selv jeg som absolutt ikke er kristen, ser verdien av at felleslista vant .
Kanskje det er min neste karriere.
Mulig jeg får slå meg på politikken????

Ha en super kveld og natt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar